ZorgMailbericht komt niet bij de juiste naam in lijstje binnen
Als je bij een binnengekomen ZorgMailbericht niet direct de juiste naam ziet in de rechterlijst van het ZorgMailscherm, dan biedt de knop "uitgebreid zoeken" rechtsonder in het ZorgMailscherm uitkomst.
Daar laat je dan bv zoeken op Geboortedatum.
Dan krijg je niet alleen de (volgens Orfeus) meest waarschijnlijke persoon(ID) te zien, maar ook alle anderen in Orfeus met dezelfde geboortedatum.
BELANGRIJK: In dat lijstje wijs je de juiste persoon aan door erop te klikken (wordt blauw), vervolgens open je het ZorgMail-bericht, etcetera.
Als de geboortedatum nog geen nuttig resultaat oplevert, kun je opnieuw uitgebreid zoeken op postcode, BSN of achternaam via de keuzemogelijkheid "Multizoek".
Deze NAW-gegevens kun je vinden wanneer je de persoongegevens van het binnengekomen bericht in de linkerlijst openklapt.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.