ZorgMail bijlagen komen soms niet aan
Wanneer je bijv. een zwangerschapskaart verstuurt als bijlage bij een ZorgMail-bericht komt deze bijlage soms niet aan bij een verloskundige of huisarts-praktijk.
Dit komt omdat niet alle informatiesystemen deze functionaliteit ondersteunen. Dat is dus afhankelijk van welk systeem de ontvanger gebruik maakt.
Wanneer je zo’n bericht met bijlage bijv. stuurt naar een praktijk die alle ZorgMail ontvangt in Orfeus3 kan deze praktijk de bijlage niet lezen en opslaan.
Wanneer de praktijk het daarentegen ontvangt in Orfeus4 kan de praktijk de bijlage wel ontvangen.
Een aantal andere informatiesystemen kunnen evenmin een bijlage bij een ZorgMail-bericht ontvangen.
Je kunt dan evt. de bijlage versturen via secure mail.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.