Geen passende naam bij binnengekomen ZorgMail bericht
Wanneer je bij een binnengekomen ZorgMail bericht geen passende naam of juiste kaart ziet waar je de ZorgMail gegevens naartoe kan sturen, kun je deze zoeken via op de knop "Uitgebreid zoeken", rechts onderaan het ZorgMail scherm.
1.Klik op de naam in de linkerlijst (die wordt blauw)
Wanneer er geen naam of geen bijpassende naam (of bijpassend recent kaartnummer!) aan de rechterkant verschijnt, klik dan rechts onderin het scherm op "Uitgebreid zoeken"
Daar kan je dan bijvoorbeeld extra laten zoeken op geboortedatum (of evt nog dmv Multizoek op Postcode , BSN, Achternaam, etc) en dan blijken er meestal toch meer mogelijkheden te bestaan.
(NB: Als je op het plusje klikt voor de naam in de linkerlijst kan je daar vaak het BSN-nummer en de postcode van de client zien staan)
2.Wanneer in rechterlijst nu wel de JUISTE naam staat, met ook het recente kaartnummer , dan KLIK je daarop, zodat deze BLAUW wordt
3. Klik onderaan op "Bericht tonen"
Nu zal dit bericht worden gekoppeld en doorgestuurd naar de geselecteerde naam uit het rechterlijstje.
Op deze wijze kom je bijna altijd weer verder met het inlezen van uitslagen. Wanneer er toch nog een probleem blijft bestaan, stuur dan een mail naar de helpdesk met vermelding van de ZorgMail gegevens.
Orfeus 3Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.