ETSEO versturen lukt niet
Wanneer het versturen niet lukt, ligt dit mogelijk aan het ZorgMail-adres dat moet worden ingevuld op twee plaatsen:
- Bij Instellingen (gereedschap), daarna bij Ctrl-F1, dan tabblad boven Instellingen en tabblad linksonder ZorgMail. Daar zie je bij Login het ZorgMail-adres. Dit moet je niet veranderen! Meestal staan daar 9 cijfers en begint het met een 5 of met een 6. Dan is het een echt ZorgMail-adres.
- Bij Instellingen (gereedschap), daarna praktijken. Zoek dan je eigen praktijk. Dan zie je ook een ZorgMail-adres aan de rechterkant. Daar moet altijd een ZorgMail-adres worden ingevuld. En meestal moet daar hetzelfde staan als bij 1. Dit adres kun je rustig veranderen.
Let op: wat je hier invult moet altijd 9 cijfers bevatten en het begint of met een 5 of met een 6. En het moet het ZorgMail-nr van praktijk in en dus niet dat van een verloskundige.
De ZorgMail-adressen bij 1 en 2 moeten bijna altijd hetzelfde zijn. Dat geldt echter niet voor de Amsterdamse praktijken; deze hebben namelijk een ZorgRing-adres! Zij kunnen het juiste nummer niet vinden bij stap 1, maar met extern rapport 837. Vul daar bijv. de plaats en bij Rol “Verlos” in en zoek dan je eigen praktijk op. Het ZorgMail-adres vind je in de voorlaatste kolom. Vul dat dan bij stap 2 in. .
Orfeus 3Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.