Pharmeon online inschrijving met gewijzigde NAW gegevens
Wanneer de NAW-gegevens van een al bekende cliënt die zich via de website opnieuw aanmeldt in de tussentijd zijn gewijzigd, geeft Orfeus je daar een melding over. Als je die melding niet negeert krijg je de mogelijkheid om de nieuwe NAW-gegevens alsnog over te nemen.
Omdat cliënten bij het invullen van de inschrijving op de website regelmatig hun eigen meisjesachternaam en de achternaam van hun partner door elkaar gebruiken, soms zelfs hun eigen meisjesnaam helemaal niet vermelden, neemt Orfeus bij al bekende cliënten de reeds in Orfeus opgeslagen OUDE GEGEVENS op de NIEUWE kaart over. Op deze wijze is er zekerheid dat in ieder geval de juiste meisjesachternaam (en geboortedatum) op de juiste plaats op de nieuwe kaart terechtkomt. Dat is belangrijk voor een kloppend dossier.
1.Wanneer je de nieuwe kaart voor het eerst opent krijg je een melding met de tekst:
"De gegevens van de website aanmelding wijken af van de bestaande gegevens van deze cliënte in Orfeus"
Daaronder worden ter vergelijking de nieuwe gegevens naast de oude gegevens getoond:
nieuwe gegevens <> Orfeus gegevens
o.a. naam <> naam
adres <> adres
telefoonnr <>
partner<> partner
etc.
2.Er wordt gevraagd of je de zorgmailgegevens wil inzien, daar moet je JA antwoorden wanneer de gegevens afwijken.
Je krijgt dan de zorgmailmemo met de gegevens van de inschrijving te zien.
NB: Wanneer je echter op NEE klikt negeer je de verschillen en worden de gegevens zoals ze op de vorige kaart stonden gebruikt.
Je kunt dan altijd nog in een later stadium naar de zorgmailmemo op de kaart teruggaan en dan alsnog de volgende stap (4) zetten.
3.Omdat de gegevens afwijken zie je onderaan het zorgmailmemo-scherm een NAW-huisje-met uitroepteken
Als je daarop klikt opent het NAW scherm naast het memo-scherm.
Nu kun je de NAW gegevens (alsnog) waar nodig naar eigen wens uit de memo kopieren, aanpassen en kloppend maken.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.