Casemanager instellen (ook mogelijk voor team-onderscheid)
Je kunt bij Voornemens de casemanagers voor een cliënt instellen. Je kunt dan kiezen uit alle actieve verloskundigen.
De casemanager komt op de zwangerschapskaart te staan.
NB: Er zijn praktijken die de casemanagers gebruiken om cliënten te verdelen over 2 teams.
Dat kun je als volgt instellen.
Maak 2 denkbeeldige nieuwe collega's aan bij de afdeling begeleiders, met de namen Team 1 en Team 2
Zo voeg je deze nieuwe collega's toe, we beginnen met Team 1:
-
Klik in het hoofdscherm van Orfeus op het tangetje (instellingen)
-
Klik op BEGELEIDERS
-
Klik onderaan op pictogram lege map
-
Voer allereerst bovenin een code in, maximaal 5 karakters, vrij te kiezen. Dat wordt ook de inlogcode van deze gebruiker, vaak initialen oid. maar hier kan ook gewoon: team1.
-
Voer bij naam alleen de achternaam in, Team 1.
LET OP: de contouren van de hokjes voor de naamonderdelen zijn vrij vaag, je ziet het aan de fijne streepjes eronder.
Links is een hokje/lijntje voor de voorletters (met puntjes invoeren) daarnaast komt een hokje/lijntje voor een evt. voorvoegsel en daarnaast volgt een breed hok/lijn voor de achternaam.
Onder de achternaam is een hok/lijn voor de voornaam.
(In de praktijk blijken gebruikers per ongeluk nogal eens de verkeerde hokjes in te vullen, vandaar deze extra uitleg)
-
Kies 3 regels daaronder bij praktijk de naam van de eigen praktijk
-
Selecteer daaronder de juiste functie: verloskundige
-
Voer een geldige AGB-code in (niet verplicht) gewoon het AGB-nummer van de hoofdverloskundige gebruiken.
-
Voer het LVR nummer in: 8080
-
Voer een wachtwoord in. Dit is vrij te kiezen, er zijn geen restricties qua lengte. Wachtwoord is nog niet verplicht omdat er al een wachtwoord nodig is om op de server te komen.
-
Bij beheer kun je bepalen wat iemand in Orfeus mag zien en mag doen. In dit geval Gebruiker.
-
Sla de gegevens en instellingen op met het vinkje
Herhaal deze procedure voor Team 2
Nu kun je bij casemanager altijd kiezen voor Team 1 of Team 2.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.