Afspraak wordt niet automatisch gemaild of staat niet in de App
Bij het automatisch mailen van afspraken moet aan 4 voorwaarden zijn voldaan:
- Je moet de praktijk voor automatisch mailen hebben aangemeld bij de helpdesk
- Een beheerder moet bij de “Algemene instellingen” van de agenda (via Snelmenu in agenda naar instellingen van de agenda, daarna dubbelklikken op “Algemene instellingen”) een cijfer hoger dan 0 hebben ingevuld in de voorlaatste kolom van de bovenstaande figuur.
- En in de laatste kolom “In App” moet een vinkje staan. Als dat niet zo is, is deze agenda niet zichtbaar in de App en worden de afspraken ook niet automatisch gemaild.
- Ook bij de Kleuren (ook in Snelmenu) moet een vinkje zijn gezet in
de kolom “In App”.
Zie de onderstaande figuur.
Als dat niet zo is, zijn de afspraken van dit type niet zichtbaar in de App en worden ze ook niet automatisch gemaild.
Wanneer afspraken niet zichtbaar zijn in de App kan situatie 3 of 4 zich voordoen.
Orfeus 3Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.