Orfeus loopt vast
-
Controleer je internetverbinding
Mogelijk dat er een storing is bij je provider. Probeer een webpagina op te vragen, zoals bijvoorbeeld http://www.google.nl. Tik een zoekterm in om te zien of de website reageert. Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met je systeembeheerder / internet-provider.
-
Sluit de vastgelopen Orfeus sessie op de juiste manier af.
Verbreek de verbinding niet door op het kruisje bovenin het venster te klikken. Daarmee wordt de sessie niet beƫindigd en het probleem ook niet opgelost. Wanneer je weer inlogt zal dezelfde (vastgelopen) sessie dan mogelijk opnieuw verschijnen.
Ook het volledig herstarten van de eigen pc heeft geen effect op je vastgelopen Orfeus sessie.
-
Klik in op het Windows Logo linksonder en kies Log off ..."
De verbinding met Orfeus wordt nu op correcte wijze verbroken. -
Log vervolgens opnieuw in. Je hoort nu een leeg bureaublad in beeld te krijgen waar je Orfeus weer kunt starten.
Mocht het probleem met het vastlopen nu nog niet opgelost zijn, neem dan contact op met de Orfeus Helpdesk via het spoednummer: 020- 5754662
Orfeus 3Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.