Tarieven ontbreken bij een verzekeraar
Wanneer je een declaratie wil aanmaken en geen tarieven kan selecteren omdat het een "leeg menu" aangeeft.
- Kopieer de tarieven van een andere verzekeraar
- Controleer of de verzekeraar niet dubbel aanwezig is
Controleren of een verzekeraar dubbel aanwezig is
- Ga naar het hoofdscherm van Orfeus
- Klik op de wereldbol. Er opent een nieuw venster
- Klik wederom op de wereldbol
- Klik op Tarief
- Kijk in de lijst of de desbetreffende verzekeraar er dubbel instaat. Staat de verzekeraar er dubbel in?
- Open de de eerste verzekeraar en controleer of de tarieven er in staan
- Doe dit ook bij de 2e. Staan er bij 1 van de 2 verzekeraars geen tarieven onthoud dan welke verzekeraar dat is
- Keer terug naar het hoofdscherm
- Klik op de schroevendraaier
- Klik op Verzekeraars
- Dubbelklik op de verzekeraar die leeg was
- Verander de naam van die verzekeraar door bv ZZZZ ervoor te zetten, daardoor verschuift die verzekeraar helemaal naar de onderkant van de lijst en valt het op wanneer die verzekeraar bij een kaart staat ingesteld.
- Verander nu de verzekeraar in de kaart van de cliƫnt en maak daarna een nieuwe declaratie aan.
Mocht deze oplossing het probleem niet oplossen, neem dan contact op met de Orfeus Helpdesk.
Orfeus 3Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.