Tarieven kwijt
Zo plaats je de reguliere tarieven (en verzekeraars) weer terug wanneer deze kwijt zijn:
- Start de factuurmodule
- Ga naar menu Beheerder
- Kies item: Aanvullen verzekeraars/nieuwe tarieven
NB: Het kan geen kwaad om ook de verzekeraars waar nodig te laten aanvullen.
Er volgt daarbij de vraag of de verzekeraarnamen aangepast moeten worden.
Alle bestaande verzekeraars blijven ongewijzigd, wanneer je daar de standaardkeuze laat staan: "Nee, hiermee behoud je de eigen namen, niet aan te raden !"
De helpdesk vindt die keuze WEL aan te raden, als je alles bij het oude wil laten.
Je ziet uiteindelijk onderin het scherm van de factuurmodule een blauw balkje lopen, terwijl de tarieven worden teruggeplaatst.
PS: Als de praktijk ook nog speciale afwijkende tarieven gebruikt, kun je het best eerst de standaardtarieven herstellen volgens bovenstaande methode. Daarna contact opnemen met de helpdesk voor de speciale tarieven.
Orfeus 3Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.