Meestvoorkomende probleem bij retourbestanden
De retourinformatie die bij Vecozo wordt opgehaald moet in dezelfde map worden opgeslagen als waar de declaratiebestanden klaarstaan die je indient.
Vaak is dat de map C:\declaraties.
Wanneer de retourbestanden in een andere map op de computer worden opgehaald bij Vecozo en opgeslagen (bv
C:\declaraties\retour) dan werkt het uitpakken en lezen niet meer en krijg je bijvoorbeeld meldingen als zou het bestand beschadigd zijn.
Te doen:
Kijk op de computer waarmee je declareert in de map C:\declaraties\retour en haal alle aanwezige .ZIP-bestanden daaruit en plaats ze in de map daarboven, in C:\declaraties
NB: Soms krijg je retourinformatie in .PDF-bestanden, die mogen ook NIET terecht komen in de map C:\declaraties\retour ; PDF-bestanden moet je gewoon lezen met bv AdobeAcrobat Reader en elders bewaren.
Wanneer dit het probleem niet oplost dan svp contact met de helpdesk opnemen.
Orfeus 3Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.