UZI certificaat verlopen
Als bij het inschrijven van een nieuwe cliƫnt de NAW gegevens en BSN niet naar voren komen kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
Het vinkje Check BSN / COV staat niet aan.
Het UZI certificaat is verlopen. Je vindt de verloopdatum van het UZI certificaat in de declaratie pagina. Ga naar de wereldbol (2x)
druk op het tabblad [Beheerder] en kies vervolgens de regel [Instellingen]. Daar vindt je de verloopdatum van het UZI certificaat.
Als het certificaat werkelijk verlopen blijkt te zijn kun je een nieuw certificaat aanvragen via https://www.uziregister.nl/servercertificaat
Je hebt bij de aanvraag een toestemmings e-mail en een PKCS#10 bestand van Orfeus nodig. Deze kun je aanvragen door een mail naar orfeus@orfeus.nl te sturen
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.