Mededeling bij een cliënt in de agenda zetten
Daar zijn twee manieren voor: Eerste manier:
-
Open de agenda en maak een afspraak zoals je dat altijd doet.
-
Als de afspraak eenmaal staat selecteer dan de afspraak met een links klik en geef daarna 1x een rechtsklik in de afspraak en kies voor Notitie/type
- Schrijf de tekst van je keuze in het tekstvak dat nu verschijnt en druk op de groene V
- De gewenste tekst staat nu in haar afspraak:
Tweede manier:
Je kunt er ook voor kiezen om het hierboven getoonde tekst vak altijd eerst te laten zien voor je de afspraak maakt.
- Klik boven de agenda op Snelmenu
- Kies Instellingen en daarna rechtsboven een dubbelklik op Algemene Instellingen
- Zet een vink bij Notitie en bij [Bij afspraak altijd reden kunnen intypen]
- Nu kan je bij iedere cliënt makkelijk een notitie zetten.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.