Algemene instellingen agenda
De algemene instellingen van de agenda zijn bereikbaar vanuit de persoonlijke instellingen. Ze gelden voor
alle gebruiken en moeten eenmalig worden ingesteld en daarna zo weinig mogelijk worden veranderd.
Bij deze instellingen kun je kiezen:
- de tijdseenheid (10, 12, 15, 20 of 30 minuten)
- de namen van de agenda's (bijv. de verloskundigen en/of spreekkamers), er kunnen net zoveel agenda's
- worden getoond als er namen zijn ingevuld
- de niet-actieve dagen (meestal zaterdag en zondag, deze worden niet weergegeven in de planner)
- de weergegeven tijd in de kalender; je kiest hierbij voor de maximale tijd waarin je afspraken maakt. Als
- je bijv. normaal gespreken van 9 tot 17 uur werkt, maar een enkele keer al afspraken maakt om 8:30 en tot
- 17:30 uur dan kies je voor 8:30 en 17:30.
- de actieve tijd (tijd waarin afspraken normaal gesproken afspraken worden gemaakt), dit is een deel van
de weergegeven tijd. Deze heeft een andere kleur in de agenda.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.